Op de agenda 🤩

Zie je ons graag eens aan het werk? Kom dan langs op één van onze komende optredens.

Jeugdharmonie Geluwe - Valair

27 april 2024 om 20u | GC Forum in Wervik
4 mei 2024 om 20u | GC Gilwe in Geluwe

Beleef “Een adembenemend avontuur met Valair”, een magische samenwerking tussen jeugdharmonie Geluwe en jeugdharmonie Wervik en de 2 topacteurs Rik Alliet en Carlos Dewulf.

We nemen je mee op een fascinerende reis door een wonderlijke fantasiewereld. Valair, een jongen met ademhalingsproblemen, ontdekt een verborgen rijk waar de lucht zelf spreekt. Samen met de mysterieuze luchtgeest begint hij aan een queeste die meer belooft dan alleen het avontuur: een kans op genezing en de magie van de diepe ademhaling.

Laat je meeslepen in een wereld waar elke noot je dieper in dit avontuur trekt en elke scene meer betoverend is dan de vorige!

Harmonie Geluwe & Die Verdammte Spielerei in concert

2 maart | 16u en 20u | GC Gilwe

Zet je schrap voor een avond vol muziek waarbij je af en toe twijfelt of je op een concert bent of in een aflevering van ‘De Ideale Wereld’. Van polka tot klassiek, met een vleugje absurde humor, we hebben het allemaal! Vergeet je lach niet mee te brengen (en misschien je marcelleke, als je durft) voor een avond vol muzikale humor en hilariteit.

De ticketverkoop werd afgesloten.

Shopping Basket