Wie is wie

Onze vereniging kan niet zonder een grote equipe enthousiaste vrijwilligers. Ontdek onze toppers achter de schermen.

Artistiek leiders.

Onze dirigenten nemen onze muzikanten elke week mee op sleeptouw. Ze zorgen voor boeiende, afwisselende repetities en knutselen onze concerten en optredens creatief in elkaar. Leer ze hier kennen.
Mathijs Coine dirigent Geluwe

Mathijs Coine

DIRIGENT HARMONIEORKEST

Liesa Coulleit

DIRIGENT JEUGDHARMONIE

Astrid Lecluyse

INSTRUCTRICE TROMMELKORPS

Bart Vanderhaeghe

VOORZITTER VERENIGING

Om al de geledingen in goeie banen te leiden hebben we gelukkig onze enthousiaste voorzitter. Bart trekt samen met al onze andere enthousiaste bestuursleden aan de kar van de vereniging. Met deze omkadering kunnen al onze geledingen groeien en floreren in Geluwe en ver daarbuiten!

Onze bestuursploeg

Achter de schermen neemt een fantastische groep bestuursleden de praktische werking van onze vereniging op zich. Een hoop uitzonderlijke doe-ers en denkers verzorgen de uitwerking van onze optredens, de dagelijkse leiding en uitwerking van onze vereniging en de organisaties van allerhande activiteiten. Ontdek ze allemaal hier.

Lore Flament

SECRETARIS